Myrkur

The Sea Monsters of YouTube - H3H3

h3h3Productions
Áhorf 3 365 503
95% 210 590 9 065

Get Honey and start saving today ▸ joinhoney.com/h3h3
It only takes 2 clicks to start saving.
And for a limited time, take 15% off Teddy Fresh with Honey!
Follow us on Social Media:
twitter.com/h3h3productions
instagram.com/h3h3productions

Afþreying

Birt

 

28 feb 2019

Deila:

:

Sækja:

Hleður upp.....

Bæta við:

Lagalistinn minn
Horfa síðar
Ummæli 58 464
arxlol yoza
arxlol yoza 58 sekúndur síðan
ahaha the last part has got me rolling
Jo P
Jo P 13 mínútum síðan
That sound effects, though. Top tier shit
cossackal
cossackal 14 mínútum síðan
Thanks guys, you've made me puke and be confused at the same time
Real Batdude
Real Batdude 23 mínútum síðan
OMG I'm 5 minutes in and its so hard to watch her eat! I'm finishing the whole video for you Ethan! What is that sauce?
Free asf
Free asf 23 mínútum síðan
14:40 This is what you see in the corner of your room during sleep paralysis.
Free asf
Free asf 28 mínútum síðan
How would the parents of all these youtubers think of them now? "Honey, i thought you said you wanted to be a doctor."
Real Batdude
Real Batdude 30 mínútum síðan
So gross watching her eat! Gave me the chills!
roflcopter123454321
roflcopter123454321 30 mínútum síðan
i like to eat but this is another level.
Ansem-Azerothu
Ansem-Azerothu 30 mínútum síðan
Korea, keep your Mukbang inside your border please.
Youtube User
Youtube User 35 mínútum síðan
0:49 When the cringe is way too powerful.
Rui Fang
Rui Fang 37 mínútum síðan
Closing your eyes and just listening to the audio opens a portal directly to PornHub,
Ruby Aguilar
Ruby Aguilar 42 mínútum síðan
I’m deceased 😭😂💀
urbanninjazero
urbanninjazero 46 mínútum síðan
That pizza is so big they had to put tables on it to hold it together
David Johnson
David Johnson 48 mínútum síðan
Is there such a thing as the opposite of an ASMR video?
DoubleOhRaven
DoubleOhRaven 54 mínútum síðan
I have a semi chub right now 😂😭
Cutieno
Cutieno Klukkustund síðan
I want to staple all their mouths shut Jesus Christ they chew so loud
Abdou
Abdou Klukkustund síðan
10:58 hila's reaction is everyone watching this who wasn't ready for the horor
SBG rules
SBG rules Klukkustund síðan
"helllloooooooooooooo " wtf...
Complex
Complex Klukkustund síðan
What’s your son going to think when he watches these videos
Silents Plays
Silents Plays Klukkustund síðan
These higher being are the reasons the dinosaurs went extinct. THE FUCKING SMACKING. I can here the entire business of Ohio potatoes just sigh in defeat.
Cyntax
Cyntax Klukkustund síðan
Nauseous ✅ Uncomfortable ✅ Mega flaccid ✅ This is why I subscribed
Dxeux
Dxeux Klukkustund síðan
my god, i had to closed my eyes, im disturbed...
Judas Joga
Judas Joga Klukkustund síðan
THANKS for this video 13:20. i can forget my shit life momento with that AHAHAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHA thanks both
ashshenanigans 12
ashshenanigans 12 Klukkustund síðan
The sounds of her dipping stuff into the sauce hahaha
israel razo
israel razo Klukkustund síðan
Not a lobster friend.
Deus
Deus Klukkustund síðan
4:05 made me laugh a incredible laugh
Jess
Jess Klukkustund síðan
The blovelifes editing is so funny 😂 especially when Ethan portrayed Jesus XD
Queen Billie
Queen Billie Klukkustund síðan
Never been more disgusted than I was when watching the slow mo of her eating the crab claw that was..... not ok
Queen Billie
Queen Billie Klukkustund síðan
Oh it got worse
BeeRadTV
BeeRadTV 2 klukkustundum síðan
The water sound effects you guys do make it 20 times worse
jiekang lin
jiekang lin 2 klukkustundum síðan
I dont understand why it's so gross, i actually want to eat that
Taylor Lichtle
Taylor Lichtle 2 klukkustundum síðan
At least one chick knows how to chew with her mouth closed. Also, I bet Ethan will never enjoy ranch again.
TheHound
TheHound 2 klukkustundum síðan
I love Alaskan King Crab but the editing job even made me nauseous
Aaron Salazar
Aaron Salazar 2 klukkustundum síðan
This was horrifying 😂
Maxx imilliano
Maxx imilliano 2 klukkustundum síðan
Loving the vid, but watching it with headphones makes me want to commit die.
Jessica Thorley
Jessica Thorley 2 klukkustundum síðan
Not to exaggerate but I can’t stand her
Valun Vladimir
Valun Vladimir 2 klukkustundum síðan
Not going to lie this video made me hungry
Mr.Noob Gamer
Mr.Noob Gamer 2 klukkustundum síðan
She used the egg as a shot glass I have never been so compelled not to eat
Nart Boglin
Nart Boglin 2 klukkustundum síðan
if it was several different things instead of one thing i would want to do it but this is disgusting
Otissor
Otissor 2 klukkustundum síðan
LMAO ded
Mr. Thunderbolt
Mr. Thunderbolt 2 klukkustundum síðan
2:23 CUE IS A TORNADO SIREN IN DISCUISE
Mr. Thunderbolt
Mr. Thunderbolt 2 klukkustundum síðan
0:08 RIP TAIL
Indomat64
Indomat64 2 klukkustundum síðan
I have seen some profoundly disgusting things on the internet but this ranch shit is one of the few times I genuinely almost threw up. I'm impressed
ItsYaBoiShorty
ItsYaBoiShorty 2 klukkustundum síðan
im never eating ranch with pizza again
Monk Killedababy
Monk Killedababy 3 klukkustundum síðan
Don’t watch with headphones.
Monk Killedababy
Monk Killedababy 3 klukkustundum síðan
I don’t eat any seafood, so it’s next level gross.
Smeagol Teeter
Smeagol Teeter 3 klukkustundum síðan
Yo y’all better get your Pokéballs because a gang of waillords
Frank Concemi
Frank Concemi 3 klukkustundum síðan
This makes me feel a little bit better about eating a whole bag of chips in a single sitting.
Andres Perdomo
Andres Perdomo 3 klukkustundum síðan
This dude got bukkakehed on for a vid, what a god
Cameron Dindal
Cameron Dindal 3 klukkustundum síðan
that one lobster probably cost $100
Pizzanomicon
Pizzanomicon 3 klukkustundum síðan
This is literally the grossest thing I've ever seen. I'm 34 and I've seen some shit in my days on the internet.
The_Possessed
The_Possessed 3 klukkustundum síðan
That lobster can feed a family of 20
David Johnson
David Johnson 40 mínútum síðan
The_Possessed yeah cuz she ate them. She has to feed them somehow
Ryougetsuten Seira
Ryougetsuten Seira 3 klukkustundum síðan
I think it’s disrespectful to call anybody’s food ‚disgusting‘
Mando Escobedo
Mando Escobedo 3 klukkustundum síðan
No one can ever say Ethan doesn't work for that thumbs up 👍🏽
Lake Cake
Lake Cake 3 klukkustundum síðan
this made me never want to eat again
Zaq Stvnsn
Zaq Stvnsn 3 klukkustundum síðan
🤢 🤮
casey Ri
casey Ri 3 klukkustundum síðan
Is muchdank editing this videos?😂😂😂
EnterTheStranger
EnterTheStranger 3 klukkustundum síðan
Lobsters grow continuously as they age, so that lobster was probably ancient. Knowing that makes me a bit sad for some reason.
theweinersnatcher 233
theweinersnatcher 233 3 klukkustundum síðan
Imagen this but with tatar sauce and ranch instead of any other sauce
I like water Better than soda
I like water Better than soda 3 klukkustundum síðan
that ending made me sick
Helgrind409
Helgrind409 3 klukkustundum síðan
I now know how all my vegan friends feel when i eat BBQ meats
Wxlfskin
Wxlfskin 3 klukkustundum síðan
EATING GOOONE SEXUUAAAAAAAAAL !!!!!
Keyboard kitten
Keyboard kitten 3 klukkustundum síðan
*“Influencer” drowns in ranch while filming a “mukbang”*
jowelle long
jowelle long 4 klukkustundum síðan
There must be so much shit stuck under their long ass nails
Miguel Osorio
Miguel Osorio 4 klukkustundum síðan
I cant be the only one that thinks Theodore is gonna be a tad fucked when he finds his dads archives
Aldo Talamantes
Aldo Talamantes 4 klukkustundum síðan
Lmao all these white people are getting food poisoning from this video
Jeremy Pipke
Jeremy Pipke 4 klukkustundum síðan
You’re the cure for depression most ISvidrs don’t usually make me laugh but watching this I couldn’t breathe
Dr McDickPic
Dr McDickPic 4 klukkustundum síðan
Why is your version less un comfortable
Venom big
Venom big 4 klukkustundum síðan
DO YOU FEEL IT NOW MR. KRABS??
burrito babby
burrito babby 4 klukkustundum síðan
i’m a diehard vegan and somehow this is more disgusting than any slaughterhouse video LMAO WTF
Kevin Johansson
Kevin Johansson 4 klukkustundum síðan
I'm gonna get PTSD
DeDucko
DeDucko 4 klukkustundum síðan
When he said "thats good pizza" it sounded like a special ed kid my friend helps out
Casas Homeland
Casas Homeland 4 klukkustundum síðan
alright...i‘m done with our species...
Teabag Brain
Teabag Brain 4 klukkustundum síðan
1:36 I’m starting to think h3 is actually MuchDank
Grace
Grace 4 klukkustundum síðan
there were so many points in this video i felt like puking
Eric Hawkins
Eric Hawkins 4 klukkustundum síðan
Idk what tf is in the sauce and recording yourself eating isn't cool, but what we not gonna do is disrespect corn shrimp and potatoes. That be banging and I only had it once.
alex maiden
alex maiden 4 klukkustundum síðan
LMFAO c l a w m e a t
Drake Sanders
Drake Sanders 4 klukkustundum síðan
*WHHHAAT?*
RedWeslo
RedWeslo 4 klukkustundum síðan
Can wait for their kid to come see this video
Preston H
Preston H 4 klukkustundum síðan
The live chat DansGame-ing gives me joy
BubbleArcadia
BubbleArcadia 4 klukkustundum síðan
Are you sure this isn't porn?
FJ Rapper
FJ Rapper 4 klukkustundum síðan
I couldn’t finished the video
Shoggo
Shoggo 4 klukkustundum síðan
Dude ethan brought back the whiteface
Erebos1
Erebos1 4 klukkustundum síðan
Watching this while high has been a nightmare
Stranger to you
Stranger to you 4 klukkustundum síðan
this made me wanna vomit. perfect.
Guxie
Guxie 4 klukkustundum síðan
ethan’s spirit animal
Evi5cerater
Evi5cerater 4 klukkustundum síðan
Very, VERY uncomfortable. Thank you.
Music G
Music G 4 klukkustundum síðan
kill her with fire please
Pedro Garcia
Pedro Garcia 4 klukkustundum síðan
I couldn't watch the hole video lol
Carpet man P
Carpet man P 4 klukkustundum síðan
They eat for a living
aliens exist
aliens exist 4 klukkustundum síðan
i must burn my eye balls
Alexsander Fonseca
Alexsander Fonseca 4 klukkustundum síðan
im having nightmares
Rawr Man
Rawr Man 4 klukkustundum síðan
I thought I would get hungry watching this. Nope I almost puked
Shoggo
Shoggo 4 klukkustundum síðan
Good lord. Hila’s mostly uninterested by cringe videos, but I could tell she was visibly disgusted the whole time watching this shit.
Adrian Arceo
Adrian Arceo 4 klukkustundum síðan
WHAT
Adrian Arceo
Adrian Arceo 4 klukkustundum síðan
WHAT
Alexsander Fonseca
Alexsander Fonseca 4 klukkustundum síðan
so much oil on that sauce
blitz has fitz
blitz has fitz 4 klukkustundum síðan
I nutted at the end
DustyWig
DustyWig 4 klukkustundum síðan
I have never before clicked off a video in actual disgust. This was just too well made. yukyuk
Chad Maxilla
Chad Maxilla 4 klukkustundum síðan
Nothin' but a couple of creatively bankrupt hacks hating on group of strong women getting their hustle on in this video. I subscribed to every woman mentioned. Nothing wrong with eatin' good.
George Hanna
George Hanna 4 klukkustundum síðan
This video made me physically ill.
Áfram
It's Time to Stop Lance Stewart
11:45
The Honest Gold Digger
14:03
Áhorf 7 400 000
Workplace Safety - JonTron
21:54
THIS IS HOW YOU LOOK
11:32
Áhorf 2 775 659
SIDEMEN ONE QUESTION
23:57
Áhorf 2 128 763